Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki.
W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
  • Kościół pw. NMP Matki Kościoła i św. Jakuba w Brzesku

TEKST i ZDJĘCIA: ks.Jacek Walczyk. Kliknij tutaj, aby oglądnąć zdjęcia.

W sobotę 5.maja nasi lektorzy i ministranci wraz z opiekunem ks. Jackiem, Prezesem Klubu p. Tomaszem Mikulińskim i Trenerem p. Janem Chrabąszczem udali się na dwudniową wycieczkę w piękne Bieszczady.

Pierwszym punkiem naszego wjazdu była jazda drezynami rowerowymi. Trasa miała 12,5km z Uherców Minerale do Jankowic i z powrotem. Przejazd zajął 1,5 godziny. Następnie udaliśmy się na zaporę nad Soliną, aby podziwiać piękne jezioro, a potem już na obiadokolację i nocleg do Domu Rekolekcyjnego im. Jana Pawła II.

Następnego dnia z samego rana wyruszyliśmy na szczyt Tarnicy i zdobyliśmy ją  3 godzinach. To 13 z 28 szczytów, które zamierzamy zdobyć. W drodze powrotnej przeżyliśmy wspólnie Eucharystię, do której dołączyli się również inni turyści. Wieczorem byliśmy już w Brzesku. Kolejne szczyty już na wakacjach.

Sunday the 29th - Custom text here - Powered by Joomla! | Designed by Hostgator Reviews