Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki.
W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
  • Kościół pw. NMP Matki Kościoła i św. Jakuba w Brzesku

Kapłaństwo

Małżeństwo

Tekst: ks.Maciej Biedroń. Fotogaleria: kliknij tutaj
25 stycznia grupa młodzieżowa „Fideles” wraz z ks. Maciejem udała się na wycieczkę. Jak zawsze po wystawionym spektaklu grupa młodzieży wyjeżdża, by zobaczyć nowe miejsca, pomodlić się, ale również mile spędzić czas na zabawie. Tym razem udaliśmy się do Tylicza i do Krynicy. Najpierw w Tyliczu nawiedziliśmy Sanktuarium Matki Bożej Tylickiej. Zostaliśmy oprowadzeni po nowej świątyni i starym kościółku. W sanktuarium modliliśmy się także podczas Mszy Świętej. Potem wyjechaliśmy do Krynicy i tam przez trzy godziny jeździliśmy na łyżwach w hali lodowej. Był to czas wspólnej zabawy i odpoczynku. Później przy wspólnym stole zjedliśmy obiad i szczęśliwi wróciliśmy do Brzeska.

Przy okazji relacji z tej wycieczki pragniemy serdecznie podziękować wszystkim, którzy przybywają na występy naszej grupy oraz tym, którzy wspierają duchowo i materialnie naszą grupę „Fideles”. Zapewniamy również o tym, że już przygotowujemy kolejne występy i o naszej modlitewnej pamięci za dobroczyńców naszej wspólnoty.

Saturday the 23rd - Custom text here - Powered by Joomla! | Designed by Hostgator Reviews